FAQ
  • Jak mogę wypróbować usługę bezpłatnie?

    Wystarczy aktywować usługę Nawigacja Orange Premium w Abonamencie miesięcznym. Przy pierwszej aktywacji na danym numerze SIM opłata za pierwszy miesiąc użytkowania nie jest naliczana. Usługa jest płatna od drugiego miesiąca zgodnie z obowiązującym cennikiem. Poza tym do niektórych telefonów jest dodawana Nawigacja Orange bezpłatnie na oznaczony okres czasu (np. Aktywacja Nawigacji Orange na niemal wszystkich telefonach BlackBerry zakupionych w ofercie Orange jest bezpłatna przez 24 miesiące).

  • Jak mogę zrezygnować z usługi Nawigacja Orange?

    Zrezygnować z usługi można w każdym momencie w salonach Orange, dzwoniąc na naszą infolinię lub wyłączając usługę osobiście w systemie Orange on-line. Usługa wyłącza się wraz z upływem okresu rozliczeniowego.

  • Czy Nawigacja Orange zadziała na moim telefonie komórkowym?

    Tak, jeśli jest on wymieniony, jako zgodny z usługą w zakładce „telefony”. Jeśli nie jest on tam wymieniony to być może będzie działała, lecz nie możemy tego zagwarantować a wszelkie błędy aplikacji powstałe podczas jej użytkowania nie mogą być podstawą do składania reklamacji.

  • Mój telefon nie ma odbiornika GPS, lecz jest wymieniony w zakładce „telefony”. Jak w takim razie mogę skorzystać na nim z Nawigacji Orange?

    Można skorzystać z zewnętrznego odbiornika GPS łączącego się z telefonem poprzez technologię Bluetooth. Odbiorniki te można znaleźć m. in. w ofercie Orange.

  • Obecnie mam aktywną usługę Nawigacja Orange Basic na 7 dni, lecz chciałbym zamienić ją na Nawigacja Orange Premium Abonament miesięczny. Po wysłaniu SMSa by aktywować nową opcję dostaję odpowiedź, że jest to niemożliwe.

    Nie można aktywować dwóch różnych opcji Nawigacji Orange, gdyż wzajemnie się wykluczają. Należy najpierw poczekać aż pakiet na 7 dni wygaśnie lub dokonać jego wyłączenia za pośrednictwem konsultanta Orange w salonie lub na infolinii a następnie włączyć Nawigację Orange ponownie w wybranej opcji.

  • Czy mogę aktywować usługę Nawigacja Orange na planie taryfowym prepaid (Orange One)?

    Tak. Na tym planie taryfowym dostępna jest Nawigacja Orange Standard.

  • Jak mogę aktywować Zestaw Nawigacja Orange Premium na 12 lub 24 miesiące?

    W celu aktywacji Zestawów konieczna jest wizyta w salonie Orange, gdyż do ich aktywacji wymagane jest podpisanie umowy na świadczenie usługi przez oznaczony okres czasu.

  • Wykupiłem kilka miesięcy temu Nawigację Orange na 24 miesiące. Miesiąc temu zmieniłem jednak telefon komórkowy. Czy mogę korzystać z Nawigacji Orange na moim nowym telefonie?

    Tak, jeśli jest on wymieniony w zakładce „telefony”. Usługa przypisana jest do karty SIM, więc wystarczy z nowego telefonu w którym znajduje się karta SIM z aktywną Nawigacją Orange wysłać SMS o treści NFTEL na numer 6284 (koszt jak za zwykły SMS, zgodnie z obowiązującym klienta planem taryfowym). W odpowiedzi przyjdzie SMS z linkiem do pobrania i zainstalowania aplikacji

  • Jakie są koszt transmisji danych w Nawigacji Orange?

    Transmisja danych w usłudze Nawigacja Orange jest bezpłatna. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy użytkownik w ustawieniach swojego telefonu ma zaznaczoną opcję APN Internet (opcja domyślnie ustawiona na telefonach z Android OS, iOS i Windows Phone 8). APN (Access Point Network) w telefonach często nazywany jest też jako „punkt dostępu” - bramka przez którą w telefonie odbierana jest transmisja danych. Tylko w przypadku ustawień z APN Internet za inicjacje połączenia będzie trzeba będzie zapłacić. Kwota nie jest wysoka - kilka groszy. Po zainicjowaniu połączenia cała transmisja danych i pobranie aplikacji i korzystanie z niej jest bezpłatne.

  • Czy mogę pobrać aplikację będąc połączonym z internetem przez WiFi?

    Niestety nie. Do pobrania i korzystania z aplikacji wymagane jest korzystanie z połączenia poprzez APN WAP lub APN Internet.